Header
◄ Tilbage
▲ Top
  SOG FILTER - SOG PA +
Pris
€ 0 - € 99
0
€ 100 - € 199
0
€ 200 - € 299
0
€ 300 - € 399
0
€ 400 - € 499
0
€ 500 - € 999
0
€ 1000 - € 1499
0
€ 1500 - € 2000
0
€ 2000 og mere
0
Længde
120 cm og mindre
0
150 cm
0
180 cm
0
210 cm
0
240 cm
0
270 cm
0
300 cm
0
360 cm
0
400 cm
0
450 cm og højere
0
Belysning
Med LED
Warm-led
0
Uden LED
0
Materiale
PVC
Pvc
0
PE
Pe
0
PP
Pp
0
PP/PVC
Mix-pp-pvc
0
PE/PVC
Mix-pe-pvc
0
100%PE
100pe
0
Flock/Sne
Flock
0
Farve
Grøn
Green
0
Hvid
Wit
0
Flock/Sne
Flock
0
Sort
Black
0
Blå
Blue
0
Lyserød
Pink
0
Konstruktion
Hængslet konstruktion
Hinged
0
Hook-on konstruktion
Hook-on
0
Til indvendig eller udvendig
Indvendig brug
0
Indvendig og udenfor brug
Binnen-buiten
0

Faith

 

Julen fejres den 25. december og 26. , hvorfor? Det handler om Jesu Kristi fødsel , omkring 2013 år siden. I begyndelsen var der fejrede noget, der havde at gøre med Jesus. Fødselsdage ikke var der. Kun romerne fejrede fødselsdage. Den 25. december , som fejrede festen for Mithras , gud for den uovervindelige sol. Jesus blev ikke født den 25. december i det første år efter vor tidsregning . Om hans præcise fødselsdato er én uenige, hævder, at han blev født så tidligt som i september / oktober i år 2 f.Kr..

Romerne, der konverterer til kristendommen, eller holde på deres vane at fejre fødselsdage.

 Den klassiske julehistorie viser os, hvordan Jesus blev født i en stald. Ingen krybbe var forbeholdt ham , det eneste, der kunne bruges var en krybbe. For kristne , betyder julen Kristi komme . Han var den længe ventede Messias og frelser. Den dybeste betydning af julen er, at Gud fandt den ulejlighed at selv som et menneske at komme til denne jord . Gud valgte denne måde at frelse os fra synd og uretfærdighed til menneskeheden. Når vi ser på Jesu liv ser vi denne ret tilbage. Jesus kommer ind i ord og gerninger mod uretfærdighed, der er til stede i samfundet. Desuden kiggede han bare , at for at henvise til mennesker på kanten af samfundet.
Den ultimative måde han tog sejren over synd og uretfærdighed var hans død på korset . Julen er den festival af lys. Jesus kaldte sig selv verdens lys . I en verden, ofte så mørkt han bringer lys. Fordi Jesus betragtes som " Verdens lys , beslutter pave Liberius i 354 år for at være en særlig messe, julen . Nu fødslen af Jesus fejres den 25. december
Kristne fejrer siden 2013 ( begyndelsen af den æra ) år siden Jesu fødsel i stalden . Derfor traditionelt katolske mennesker sætter en bod med Maria, Josef og Jesusbarnet ned. Oksen og æslet , hyrder og får, kan englene og konger også deltage .
 
Islændingene har en krybbe fuld af trolde . Trolde , der bringer gaver på julenat .
Fra Amerika kommer Julemanden : Santa Claus . Rensdyr trække sin kane fuld af gaver gennem luften .
Franske og portugisiske børn putter deres sko under træet.
Den franske Père Noël Santa hot , finsk hot Joulupukki . Elverne er opkaldt Joulutonttu .
 
Nogle børn tror på det østrigske Christel Child : en simpel dreng, der bringer gaver. Amerikanske og engelske børn hænger under skorstenen en lang sok gerne se dem alle fyldt . I England mennesker gør en jul krans på døren og børnene går fra dør til dør for at synge. Carols I stuen en flok mistelten hængende under staten , og hvis du gør, kan du kysse hinanden.

 

I Mexico , hænger en piñata fra loftet . Der er en dekoration i form af et dyr . Bind for øjnene skal forsøge at redde . Piñata med en pind det stykke Det sner slik og legetøj. Eller hvis du er uheldig , regnvand eller makuleret papir.
 
Bestil før den 13. uur levering i 2 dage!
Transport
Denne hjemmeside bruger cookies. Hvorfor? Klik her for mere information og vores fortrolighedserklæring.