Spørgsmål og Svar

Bestil

  • For hvem er webshoppen beregnet?
    • Websitet er beregnet til både det private og erhvervsmarkedet. Online -webstedet er tilgængeligt for alle.
  • Hvordan kan jeg afgive en 'online' ordre?
    • Bestil i 3 trin.
      1. Læg en vare i din indkøbskurv.
      2. Indtast dine oplysninger (tjek din ordre).
      3. Check din ordre.
  • Kan jeg afgive en ordre til både virksomheder og private?
    • Ja, det er muligt. Websitet er tiltænkt både det private og erhvervsmarkedet.
  • Inkluderer de viste priser moms?
    • Alle viste priser er inklusive moms og eksklusive forsendelsesomkostninger.
  • Indeholder min ordre flere kasser?
    • Din ordre kan bestå af flere kasser. Du finder dette i produktets egenskaber.
  • Hvad er forsendelsesomkostningerne pr. vare?
    • Alle oplysninger om forsendelsesomkostninger findes på denne side .
  • Kan jeg få min ordre leveret andre steder?
    • Du kan vælge en leveringsadresse under kassen. Dette kan også være en anden leveringsadresse end faktureringsadressen. Når ordren er placeret og betalt, er det ikke længere muligt at ændre adressen.
  • Kan jeg få min ordre leveret til en anden adresse?
    • Angav du en forkert adresse? Når ordren er afgivet, er det ikke længere muligt at ændre adressen. Vi anmoder dig om at kontakte transportøren på det tidspunkt for at se, hvad der stadig er muligt.
  • Hvad er minimumsordrebeløbet for en onlineordre?
    • Bestilling er mulig fra 29,- € for Holland, Belgien og Tyskland. For de andre lande er det muligt at bestille fra 29,- €.
  • Hvordan kan jeg spore min online ordre?
    • I det øjeblik ordren er modtaget og behandlet af os, modtager du en Track & amp; Sporingslink fra DPD. Så snart ordren er modtaget af DPD, scannes den, og du kan spore din pakke. Vær opmærksom! Sporingslinket fungerer kun senere på dagen/om aftenen. Hvis sporingslinket ikke fungerer, skal du tjekke igen senere på dagen.
  • Jeg afgav en online ordre, men modtog ikke en faktura/bekræftelse.
    • Ved at sende en e-mail til info@royalchristmas.nl med tydeligt angivelse af dit navn og leveringsadresse, vil PDF-fakturaen blive sendt til dig. . Sørg for at angive navn + leveringsadresse som angivet med din ordre! På denne måde kan vi hurtigt slå din PDF -faktura op.
  • Kan jeg stadig ændre den rækkefølge, jeg allerede har lagt?
    • Når ordren er placeret og betalt, er det desværre ikke længere muligt at ændre dette. Du skal derefter følge vores returprocedure.
  • Brug rabatkode i webshoppen
    • Send os de varer, du vil bestille, via e -mail, baseret på de varer, der skal bestilles, giver vi dig en rabatkode til brug i vores webshop.
  • Kan jeg tage et skridt tilbage i Webshoppen?
    • Din browser giver muligvis en fejlmeddelelse. Luk browseren helt, og start din ordre igen. Vi beklager ulejligheden.
  • Hvilke oplysninger skal jeg give, når jeg har spørgsmål til en ordre?
    • Angiv altid dit fakturanummer. Fakturanummeret starter med 2024-xxxx-xx. Jo flere oplysninger vi har fra dig, jo hurtigere kan vi hjælpe dig.
  • Kan jeg også overføre pengene og i givet fald til hvilken bank?
    • Du kan også vælge bankoverførsel ved hjælp af en faktura, som kan gøres til Rabobank eller ING -banken i Holland. For kunder i Tyskland er det muligt at overføre til Deutsche bank i Leer. Og kunderne fra Storbritannien kan overføre i pund til vores udenlandsk valutakonto i pund hos ING -banken Holland. Se sideoverførsel/faktura.
  • Er det muligt at betale efter levering?
    • Alle ordrer skal betales direkte online. For institutioner, skoler og offentlige instanser er det muligt at bestille på konto, fakturaen skal derefter betales efter levering.
  • Modtager jeg en bekræftelse efter en online ordre?
    • Ja, efter du har afgivet ordren, modtager du automatisk en bekræftelse på, at din ordre behandles. Du vil også modtage en ordrebekræftelse på e-mail med en oversigt over din ordre i PDF. Dette er også din faktura.

 

Leveringstid + levering/afhentning

 

  • Hvad er forsendelsesomkostningerne?
    • Liste over forsendelsesomkostninger findes her .
  • Hvad er leveringstiden for min ordre?
    • Liste over leveringstider findes her .
  • Hvad er leveringstiden for min ordre, hvis den sendes med en palle?
    • Liste over leveringstider findes her .
  • Hvad sker der med min ordre, hvis jeg savner leveringspersonen?
    • Hold øje med dit sporingslink for at se, hvornår pakken tilbydes igen, eller om du kan afhente den på DPD-depotet eller en DPD-afhentningspakke.
  • Kan jeg få min ordre leveret til et afhentningssted?
    • Nej, dette er ikke muligt.
  • Kan jeg også få min ordre leveret om aftenen?
    • Nej, DPD har ingen mulighed for dette.
  • Kan jeg vælge en leveringsdato?
    • Nej, så snart vi har modtaget ordren, vil den blive sendt til dig hurtigst muligt.
  • Hvilken transportør vil levere min pakke?
    • DPD leverer pakkerne. Hvis det er en større ordre, vil den blive leveret af DHL på en palle.
  • Kan levering leveres til en anden adresse end faktureringsadressen?
    • Du kan vælge en leveringsadresse under kassen. Det er muligt at afvige fra faktureringsadressen.
    • Når ordren er placeret og betalt, er det ikke længere muligt at ændre leveringsadressen. Hvad sker der, hvis jeg bestiller produkter med forskellige leveringstider?
    • Vi kontakter dig. Du kan derefter vælge at modtage din ordre i dele eller på én gang.
  • Er det også muligt at få min ordre leveret uden for Europa?
    • Vi kan kun sende pakker og paller inden for Europa.
  • Kan jeg selv afhente min ordre eller med kurer?
  • Hvor lang tid tager en forsendelse?
    • Dette afhænger af den tid, du bestiller, og hvor din ordre skal hen. I webshoppen er det angivet pr. Land, hvor lang tid forsendelsen vil tage cirka og hvad omkostningerne er. Se også linket: Forsendelsesomkostninger Bemærk, at der er en forskel mellem sender et normalt kunstigt juletræ eller et gigantisk træ pr. palle. Der er ingen levering i weekenden. Ved palleleverancer skal du tage højde for 2 ekstra arbejdsdages leveringstid.
  • Hvis pakken leveres, og ingen er hjemme?
    • Antallet af leveringsforsøg kan være her på denne side find.
  • Jeg bestilte et træ, men da det ankom, viste det sig at være et andet.
    • Hvis det viser sig, at du har modtaget et forkert kunstigt juletræ på grund af vores fejl, sørger vi for, at det kunstige juletræ indsamles, og at det korrekte sendes til dig. Vi afholder derefter alle omkostninger.

 

Udveksling og retur

 

  • Jeg har modtaget et ødelagt og/eller ufuldstændigt produkt. Hvordan løses dette?
    • Send en e-mail til: info@royalchristmas.nl og forklar problemet i den. Angiv også tydeligt dit ordrenummer, der starter med 2024-xxxx-xx. Vi vil forsøge at løse problemet så hurtigt som muligt. Angiv klart, hvilken del det drejer sig om. Tilføj om nødvendigt foto (er) til e-mailen for at præcisere dette. Hvis det vedrører en eller flere grene, skal du tydeligt angive, hvilke grene det drejer sig om. Alle grene har deres egen farve eller bogstav.
  • Jeg bestilte en vare, men ved ankomsten viste det sig at være anderledes, end jeg troede, jeg havde bestilt.
    • Send en e-mail til: info@royalchristmas.nl og forklar problemet i den.
    • Angiv også tydeligt dit ordrenummer, der starter med 2024-xxxx-xx. Og tilføj venligst et foto af den modtagne boks, så vi kan se varenummeret. Hvis det viser sig, at du har modtaget en forkert vare, sikrer vi, at du modtager den korrekte vare. 
  • Hvad er omkostningerne ved at returnere min ordre?
    • Kunden er ansvarlig for at returnere ordren og kan derfor frit vælge med hvilken transportør dette gøres. Omkostningerne varierer pr. Transportør. Min ordre består af flere kasser. Hvordan kan jeg returnere dette?
    • Du skal følge returneringsproceduren og derefter returnere alle kasser.
  • Er det muligt at bytte min vare?
    • Du kan bytte varen ved at returnere varen (se returproceduren) og derefter bestille og betale for en anden vare. Returomkostningerne er for din egen konto.
  • Er det rigtigt, at der er en returperiode på 14 dage?
    • Du har ret til at annullere og returnere ordren inden for vores returperiode på 14 arbejdsdage.
  • Skal kunden selv betale for returomkostningerne?
    • Kunden er ansvarlig for at returnere varen og afholder derfor også omkostningerne ved dette.
  • Er det rigtigt, at der er en prøveperiode på 14 dage?
    • Ja, det er korrekt. Du kan lovligt returnere internetordren inden for 14 dage efter modtagelsen.
  • Hvad er min fortrydelsesret?
    • Kunden kan opløse aftalen med hensyn til køb af et produkt i en betænkningstid på mindst 14 dage uden at angive grunde. Kan jeg også returnere min forretningsordre?
    • Det er ikke muligt at returnere et virksomhedskøb. Der er ikke noget, der hedder fortrydelsesret for virksomheder. Dette er reguleret af europæisk lov. Jeg har ved et uheld afvist felt A (eller B) i min ordre. Hvad nu?
    • Hvis du ved et uheld har nægtet en boks, skal du sende en mail direkte til info@royalchristmas.nl med angivelse af e -mail i hvilken boks eller bokse du modtog , bogstaverne udskrives stort på siden af ​​æsken.
  • Hvor lang tid tager det, før jeg modtager det samlede beløb tilbage på kontoen?
      • Vi refunderer dine penge hurtigst muligt. Senest 14 dage efter, at varen er returneret til os, og din retur er blevet behandlet.

 

Garanti

 

  • Hvad er garantien på min vare?
    • Vi kan ikke garantere belysning. Den har jo også fungeret i 3 måneder. Hvis belysningen ikke fungerer korrekt, når det kunstige juletræ kommer, får du naturligvis et nyt. Hvis det sidste er tilfældet, bedes du kontakte os med det samme. Vi forsøger altid at løse det bedst muligt for vores kunder.
  • Min ordre er defekt. Hvad kan jeg gøre?
    • Send en e -mail til: info@royalchristmas.nl med angivelse af dit ordrenummer, der starter med 2024-xxxx-xx. Så leder vi efter en løsning til dig.
    • Betingelsen er, at varen er købt direkte fra Royal Christmas.
  • Jeg bestilte et træ, men efter 3 måneder fungerer belysningen ikke længere. Har jeg en garanti på dette?
    • Vi kan ikke garantere belysning. Den har jo også fungeret i 3 måneder. Hvis belysningen ikke fungerer korrekt, når det kunstige juletræ kommer, får du naturligvis et nyt. Hvis det sidste er tilfældet, bedes du kontakte os med det samme. Vi forsøger altid at løse det bedst muligt for vores kunder.
  • Er der en garanti på Fairybell - Flagpole Trees?
    • Ja, du har en 3-års garanti og eftersalgsservice. Hvis du har et problem med din Fairybell - flagstangbelysning, kan du kontakte Fairybell selv. For at løse dit problem med din Fairybell - flagstangbelysning skal du tjekke denne serviceside: https://hemsson.typeform.com/to/PfffA6

 

Forretning

 

  • Eget mærke Royal Christmas for Europe
  • Kan jeg bestille som faktura som virksomhedskunde?
    • Hvis du vil modtage en faktura, kan du sende en e-mail til info@royalchristmas.nl med din ordre og kundeoplysninger. Du modtager en faktura, som du kan betale med bankoverførsel. Så snart betalingen er modtaget og behandlet af os, sendes ordren.
  • Jeg har et momsnummer. Bliver jeg fritaget for moms?
    • For lande uden for Holland er det muligt at indtaste et gyldigt momsnummer, så du ikke skal betale moms. Vores webshop er knyttet til webstedet for VIES (Europa -Kommissionen) for at kontrollere gyldigheden af ​​et indtastet momsnummer.
  • Hvor kan jeg indtaste mit momsnummer?
    • Når du udfylder kundeoplysningerne for din ordre, kan momsnummeret indtastes i feltet "Momsnummer". Efter at have afsluttet det, kontrolleres det for gyldighed hos VIES (Europa -Kommissionen).

 

Betal

 

  • Hvad er de betalingsmetoder, jeg kan vælge imellem?
    • Kreditkort (Mastercard, Visa / V-Pay / Carte Bleue og American Express)
    • Overførsel baseret på en faktura
    • betal iDEAL
    • PayPal (VARSEL! I vores webshop er det muligt at betale med PayPal op til et maksimalt ordrebeløb på € 950 inkl. moms.)
    • Giropay
    • Apple Pay
    • Bancontact / Mr. Cash
    • Sofortuberweisung
    • Tillid
    • E-fakturering
    • PIN (julebutik i Winschoten)
  • Kan jeg også betale i en anden valuta end euro?
    • I øjeblikket er det kun muligt at betale i euro.
  • Sikker betaling - SSL -kryptering
    • Hele vores webshop er sikret med SSL -kryptering. Alle data, inklusive dine kundedata/ordredata, sendes krypteret. Du behøver ikke bekymre dig om privatliv/sikkerhed for dine kunder + ordredata. Se også låsen øverst i din browsers adresselinje.
  • Er det muligt at betale bagefter?
    • Nej, ordren skal betales fuldt ud, før der sendes noget. Inkluderer de viste priser moms?
    • Priserne på vores websted inkluderer moms.
  • Hvor lang tid tager det, før du modtager min betaling?
    • Betalingen af ​​online ordrer er straks på vores konto og klargøres derefter med det samme til forsendelse (forudsat at varerne er på lager). Jeg har mistet min faktura. Kan jeg få en kopi af dette?
    • Send naturligvis en e-mail til: info@royalchristmas.nl med angivelse af alle kundedetaljer, som du har bestilt.
  • Kan jeg også betale i rater?
    • Det er ikke muligt at betale for varer i rater.
  • Jeg har stadig et resterende beløb at betale. Hvordan kan jeg gøre dette?
  • Hvilke betalingsmuligheder tilbydes på webstedet?
    • Følgende betalingsmuligheder tilbydes: Kreditkort (Mastercard, Visa og American Express) Overførsel ved hjælp af en faktura, iDEAL -betaling, PayPal, Giropay, Apple Pay, Mr. Cash for Belgien, Sofortuberweisung for Tyskland, Trustly for Scandinavian lande/medlemsbanker. Se overførsler.

 

Kundeanmeldelser

 

 

Produkter

 

  • Hvor kan jeg købe et produkt fra Royal Christmas?
    • Online i webshoppen og hvis den er åben i vores julebutik i winschoten.
  • Hvorfor købe et kunstigt juletræ? 5 grunde!
    • Kan ikke skelnes fra den ægte vare.
    • Et kunstigt juletræ holder livet ud. Det er en bæredygtig idé.
    • Du behøver ikke forlade huset efter et kunstigt juletræ. Det er hurtigt og nemt at bestille online i vores webshop.
    • Det kunstige juletræ med hængselkonstruktion/folde system kan opsættes på ingen tid. Vælger du et kunstigt juletræ med LED -lys allerede i det? Så er du endnu hurtigere klar, og du kan begynde at dekorere.
    • Skaldede pletter? Nåletab? Stikkende nåle? Ikke med et kunstigt juletræ!
  • Findes alle varer online på lager?
    • Alle varer online er på lager. Medmindre andet er angivet, f.eks. "Tilgængelig fra 1 september 2024". Se tilbage på det tidspunkt for at se, om du kan bestille varen .
  • Kan jeg også bruge artiklerne uden for hjemmet?
    • Det er muligt at bruge det kunstige juletræ udenfor uden belysning.
    • De kunstige juletræer er hovedsageligt beregnet til indendørs brug. De kan dog bruges udendørs, men levetiden bliver derfor kortere. Det gælder også vores kranse og guirlander .
  • Er det muligt at bestille en tom opbevaringsboks?
    • Ja, du modtager en luksus opbevaringsboks med dimensionerne 120 x 40 x 40 cm.
    • Du kan sende din anmodning til; info@royalchristmas.nl
  • Er varen jeg bestilte i flere kasser?
    • Det er muligt, at din vare består af flere kasser, afhængigt af størrelsen. Du finder dette i produktfunktionerne for den vare, du har valgt.
  • Kommer alle træer i en kongelig juleopbevaringsboks?
    • Ja, alle kunstige juletræer leveres i 1 eller flere Royal Christmas opbevaringsbokse af mærket Royal Christmas.
  • Indeholder alle flagstangstræer mast?
    • Flagstangstræerne på 3 og 4 meter omfatter glasfibermast og metalspyd. Flagstangens bomme på 6, 8 og 10 meter leveres uden mast. Du kan bestille disse separat fra os. Se flagstangstræerne/Fairybell -produktkategorisiden.
  • Opfylder dine artikler brandsikkerhedskrav?
    • Vores juleartikler opfylder de europæiske og hollandske brandsikkerhedskrav. NEN EN 71-2, NEN EN 60-65, NEN EN 60-66.
  • Er det muligt at modtage et brandsikkerhedscertifikat i PDF?
    • Når du har lagt din ordre, kan du sende en e -mail til info@royalchristmas.nl med anmodning om at modtage et brandsikkerhedscertifikat i PDF . Angiv venligst dit fakturanummer og kundedetaljer, så vi kan se, hvilke varer du har bestilt, og vi kan sende dig det korrekte certifikat.
  • Kan jeg udskifte et brudt lys i et kunstigt juletræ? ​​
    • (Smart) LED -belysning/ (Smart) LED -lamper kan ikke udskiftes. Lysene er fastgjort i den og kan ikke udskiftes.
  • Hvis 1 lys går i stykker, slukker alt lys?
    • Nej, resten af ​​lysene forbliver bare tændt. Først når du fjerner lampen fra holderen, er forbindelsen brudt, og hele ledningen slukker.
  • Kan jeg nemt erstatte et ødelagt lys i træet med LED -belysning?
    • Nej, (Smart) LED -belysning/ (Smart) LED -lys kan ikke udskiftes
  • LED er energieffektiv og 1 x kunstigt juletræ koster mellem 1 og 2 euro pr. sæson.

 

Anden chance produkter

    • Showroom -modeller tilbydes undertiden i vores webshop.

Om kongelig jul

 

    • Hvem er kongelig jul?
    • Royal Christmas er mærket for Group Veldpape's juleartikler (f.eks. kunstige juletræer, kranser og kranse). Royal Christmas producerer selv juleartiklerne i Kina under mærket Royal Christmas. Juleartiklerne sælges på verdensplan i cirka 88 lande. Du kan købe kongelige julevarer i havecentre, isenkræmmere og julebutikker, og siden 2001 kan du også købe dem direkte online fra os i webshoppen: www.kunstigejuletraeer.dk

 

  • Vores webshop og kongelig jul til forretningsmarkedet

    • Besøg julebutik
    • Hvad er åbningstiderne i julebutikken?
    • Hvad er julebutikkens adresse?
    • Kan jeg også se alle varer i julebutikken?
    • Kan du også købe et kunstigt juletræ fra julebutikken og tage det med?
    • Showroom Winschoten - besøg efter aftale
    • Kongelig jul - Anmodningskatalog

 

  • Katalogtilbud
    • Et katalog udkommer i begyndelsen af ​​året. Dette katalog indeholder hele den kongelige julesamling. Dette katalog er ikke til den private kunde. Minimum 3.500 € ekskl. Der skal købes moms, ellers er kunden ikke berettiget til dette.
  • Billetter til messen
    • Hvis du er interesseret i en entrébillet til julens verdensmesse i Frankfurt am Main, kan du sende en e-mail til info@royalchristmas.nl 
  • Hvad er så specielt ved den kongelige julesamling?
    • Royal Christmas er ekspert inden for kunstige juletræer og andre juleartikler i og uden for Europa. De +400 modeller af kunstige juletræer produceres af os selv og udvikles i Kina under mærket Royal Christmas.
  • Pressemeddelelser/ PR
    • Kongelig jul i medierne
    • Bedst testede kunstige juletræ - Algemeen Dagblad
  • Er der yderligere oplysninger tilgængelige?
    • For spørgsmål og/eller information kan du altid e -maile os til info@royalchristmas.nl. Du får svar på dit spørgsmål samme dag. Eller kontakt os telefonisk, så hjælper personalet dig gerne.

 

Råd om julekugler

 

    • Råd om julekugler og belysning:
      • Mikrolamper 100 lamper - Meget små lamper, deraf navnet micro, er den traditionelle belysning, der har været på markedet i årevis og udelukkende er til indendørs brug.
      • Klyngelyslys - flere typer som 1152 lys. Ledning med mange mikrolys, som giver en dejlig lysfordeling med mange lys sammen. Er til indendørs og udendørs brug.
      • Connector LED 100 lamper - sammenkædelig LED -belysning er energieffektiv, har et varmt udseende og kan tilsluttes 5 x 100 lamper. Er til indendørs og udendørs brug.
      • LED -belysning - Belysning, der bruger økonomiske LED -lamper i stedet for for eksempel pærer. Er til indendørs og udendørs brug.
      • Curtain / Curtain 1776 er LED -belysning, der er specielt fremstillet til gigantiske træer og store træer fra 300 cm, 360 cm og 450 cm. Belysningen har en størrelse på 2 x 6 meter og kan let monteres i træet. Er til indendørs og udendørs brug.
      • Gardin LED 100 lamper, LED -belysning, der kan tilsluttes, er energieffektiv, har et varmt udseende og kan tilsluttes 5 x 100 lamper. Er til indendørs og udendørs brug.
Træhøjde Råd om julekugler Rådgivning belysning
120 cm   48 pieces =   4 boxes                100 lights
150 cm   60 pieces =   5 boxes                100 lights
180 cm   72 pieces =   6 boxes   200  -   300 lights
210 cm   96 pieces =   8 boxes   300  -   400 lights
240 cm 144 stuks = 12 Boxes   400  -   500 lights
270 cm 216 stuks = 18 Boxes   500  -   700 lights
300 cm 288 stuks = 24 Boxes   800  - 1200 lights
360 cm 360 stuks = 30 Boxes 1000  - 1500 lights
450 cm 432 stuks = 36 Boxes 1200  - 1700 lights

Strømforbrug artikler:

             Artikel Træhøjde
             Giant tree     175 Watt
             warm LED bomen       20 Watt
             Prelit bomen       90 Watt
             Guirlandes warm LED
      20 Watt
            LED light       0.02w ( 70L=1.4W, 100L=2W, 200L=4W)

 

Energielabel warm LED
Råd julekugler Kæmptræ:

Giant Tree PVC     Rådbolde: Giant Tree PE / PVC Rådbolde:
  440 cm 510 400 cm 510
  440 cm + LED   1176 510 400 cm + LED 1176 510
  510 cm 510 500 cm 510
  510 cm + LED   1176 510 500 cm + LED 1176 510
  580 cm 800 600 cm 800
  580 cm + LED   3552 800 600 cm + LED 3552 800
  650 cm 800 700 cm 850
  650 cm + LED   5328 800 700 cm + LED 5328 850
  720 cm 850 800 cm 1000
  720 cm + LED   7104 850 800 cm + LED 7104 1000
  790 cm 1000    
  790 cm + LED   7104 1000    
  860 cm 1200    
  860 cm + LED   7104 1200    
  930 cm 1300    
  930 cm + LED   7104 1300    
1000 cm 1500    
1000 cm + LED   8880 1500    
1070 cm 1600    
1070 cm + LED   8880 1600    
1140 cm 1700    
1140 cm + LED   8880 1700    
1210 cm 1800    
1210 cm + LED 10656 1800    

50 millioner kunstige Juletræer solgt siden 1936!